Direktlänk till inlägg 27 oktober 2017

Henrik Kvick Entreprenör

Av Lars Persson - 27 oktober 2017 11:15

Henrik Kvick är en entreprenör som lyckats väldigt bra med både sina olika företag samt sitt aktiesparande. Han är driver bland annat idag Trottholmen AB som är ett investmentbolag som det går mycket bra för. Henrik har även genom tiderna varit styrelseledarmot och ägt flera andra företag. Bland annat blev Henrik Kvick snabbt känd genom sitt företag NetJobs som han startade upp redan som ung. Målet var att kunna hjälpa andra till en ny start med ett annat jobb och minska arbetslösheten. Läs om hur han lyckades och hans intressen på hemsidan. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lars Persson - 30 januari 2018 10:50

Halloj igen!Jag har länge funderat på att installera en pool i samband med ett altanbygge. Både för att barnen har tjatat ihjäl mig men även för att jag själv hade tyckt det var riktigt gött med en pool på sommaren att svalka av sig i. Jag har tittat...

Av Lars Persson - 29 januari 2018 11:16

Svensk Ekonomiplanering hjälper dig med din ekonomi, både genom ditt sparande och för att du ska ha koll på dina utgifter. Båka ett möte med företaget redan idag för att se hur mycket du kan öka dina sparade pengar. Jag har nu använt mig utav Svensk ...

Av Lars Persson - 20 november 2017 15:35

För ett par år sedan sålde jag min lägenhet i Stockholm och då tittade jag runt mycket på mäklare. Jag stannade för Peter Eriksén och mäklarhuset, vid detta lagret var han VD för detta bolag. Men vad jag har förstått så är han inte det längre, vilket...

Av Lars Persson - 14 november 2017 08:51

Polhage & Lundberg är ett företag som erbjuder olika typer av utbildningar till dig och ditt företag. Bolaget drivs utav Maria Polhage och Per Lundberg som genom åren blivit experter inom att just utbilda företag inom olika aspekter. De träffades und...

Av Lars Persson - 13 november 2017 10:23

Henrik Kvick är en entreprenör som lyckats väldigt bra på finanssidan med sina bolag och aktieköpande. Bland annat har han startat upp NetJobs och varit styrelseledamot i väldigt många företag. Idag driver han Trottholmen AB som är ett investmentbola...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards